allavifina

Alla inlägg den 29 mars 2013

Av Sabine - 29 mars 2013 22:19

Imose när barnen vaknade hade påskharen varit här och lämnat ett brev där han hade "målat" en karta på till en gömd skatt till Alice & Hugo:)

Så idag har vi varit och letat påskägg:)
Vi har även ätit en massa godis & haft farmor och farfar här på fika:)

Nu har vi fortfarande Hugo uppe, han vägrade somna och var jätteledsen:(

Både han och jag sov ca 2 timmar på em. Förmodligen därför han inte är så sugen på att sova nu.


Jag har klockat förvärkar ikv. Ont har dem gjort och kommit med ca 7-8 mins mellanrum och hållt i sig allt från 40 sek till 1 minut. De känns starkare nu än för någon dag sedan, plus att med slemmis har släppt nu ikv. Får väl se när de drar igång på riktigt:)

Av Sabine - 29 mars 2013 22:19

Imose när barnen vaknade hade påskharen varit här och lämnat ett brev där han hade "målat" en karta på till en gömd skatt till Alice & Hugo:)

Så idag har vi varit och letat påskägg:)
Vi har även ätit en massa godis & haft farmor och farfar här på fika:)

Nu har vi fortfarande Hugo uppe, han vägrade somna och var jätteledsen:(

Både han och jag sov ca 2 timmar på em. Förmodligen därför han inte är så sugen på att sova nu.


Jag har klockat förvärkar ikv. Ont har dem gjort och kommit med ca 7-8 mins mellanrum och hållt i sig allt från 40 sek till 1 minut. De känns starkare nu än för någon dag sedan, plus att med slemmis har släppt nu ikv. Får väl se när de drar igång på riktigt:)

7

Av Sabine - 29 mars 2013 10:43

Om en vecka är det sagt att bebisen ska dyka upp. Få se hur det blir med de. En vecka till kan jag vänta men usch vill inte behöva gå över..

Jag har städat, knäppt, gått promenad och försökt med de mesta.

Idag tänkte jag gå lite upp och ner i våra trappor:) jag tror dock bebis kommer när den är redo helt enkelt.

Igår somnade jag på soffan men vaknade av en stark förvärk, trodde för en sekund att de var en riktig värk men icke..

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards