allavifina

Alla inlägg under december 2013

Av Sabine - 16 december 2013 09:16

Undrar om en explosion har ägt rum i Måns mun? Han är så gnällig, har hög feber och biter sig i underläppen.
Har knappt sovit på flera dagar pga att han gråter och gnäller hela nätterna:/ i lördagsnatt gick Fredrik upp med han 3:30 så jag fick sova lite. Imorse gick Fredrik upp med Måns vid 5 så jag iaf fick sova 1,5 timmar.

Hoppas detta är över snart! Jag får knappt andas och Alice & Hugo bråkar konstant nu när jag inte kan gå emellan då jag sitter med Måns som har feber nu igen:/

Av Sabine - 14 december 2013 10:55

Såg att jag inte skrivit här på länge. De flesta som läser min blogg är ju mina vänner från fb, och där är jag absolut mer aktiv än här:)
Kan väl berätta att Hugo fick tillslut en kur kåvepenin. All feber han haft visade på högt antal vita blodkroppar så läkaren tyckte en kur var de bästa och de hjälpte. Han hade nu varit klar med kuren en vecka och inte haft någon feber:) vi var även på vc tidigare i veckan för att lämna nytt blodprov och se så kåvepeninen hjälpt och de vita blodkropparna hade minskat, vilket de hade:)
Alice var sjuk lite innan förra helgen med feber men det var över snabbt. Fredrik var dålig ett dygn med hemsk huvudvärk och influensa symptom i torsdags. Tro de måste vatt migrän eller någe. Jag har känt mig hängig med tidigare i veckan, tro jag varit stressad... just nu har Många feber... men vi är nästan helt säkra på att det är pga hans andra tand som dök upp härom dagen. Han är glad och pigg iaf trots lite temp. Hemska nätter dock.. Tro alice var såhär med när hon fick sina första tänder.


Idag blir det inne dag o städ. Ska kanske iväg och handla lite bara:)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards