allavifina

Direktlänk till inlägg 15 april 2014

15/4-2014

Av Sabine - 15 april 2014 10:46

Hello! Nu var det väl ett par dagar sedan jag skrev. Jag har helt enkelt inte tid. Inte en minut över, har egentligen inte tid nu heller men jag åt en på tok för stor lunch så jag måste smälta maten lite innan jag tar tag i disken:P Så får passa på att skriva lite då. Måns är förkyld, igen. Han var mindre snorig igår men sen så hade han ju feber på kvällen ändå:/ 

När ska dessa förkylningar upphöra?? Alice & Hugo är snoriga och hostar, nässpray får de inte ta längre då vi tagit de så mkt.. inget biter! Men de är feberfria och pigga så jag antar att dom tyvärr kommer vara såna ett tag:/ 


Jag har sån träningsvärk, aldrig haft så här ont i kroppen. Jag får ju aldrig träningsvärk, ytterst sällan iaf. 

I söndags körde jag trx på friskis, var det svåraste jag gjort! Fick kramp i händerna och spenderade nog halva passet med att stå still och gnugga mina händer:/ Ändå hade jag sån galen träningsvärk av de lilla jag utförde=bra träning? Tro, om min kropp orkar, att jag ska prova på ett pass trx på fredag. Jag få se hur det känns i kroppen då. Igår var jag och M på skivstångspasset..kunde knappt göra övningarna fullt ut för musklerna riktigt krampade:/ gjorde så ont! Så inget mer trx på söndagar innan skivstången. Idag är det boxpass... få se hur det går:P Känns rätt så gött att det iaf är vilodag imorgon;) Torsdag övertalade M mig till att hänga med på kettlebell, aldrig provat det. Så jag är dock tveksam till om kroppen kommer gilla trx på fredag;) 


Funderar på om jag skulle ta och köpa mig en skivstång. Kunna göra lite övningar hemma. Är ju roligare att göra övningar som involverar redskap/vikter tycker jag. Jillians träning har jag helt hoppat av, jag gav inte upp- men eftersom jag tränar så mkt på friskis nu så tycker jag det får räcka. Jag kan ju inte träna både morgon och kväll, snacka om träningsvärk då haha!


I påsk har vi inte så mkt planerat. Fredag ska vi till Gekås och trängas med resten av Sverige.. alla ska väl dit då kan tänkas.. Lördag är det familjemys & påskäggsletande:) Annars firar vi inte påsken så med något speciellt, gött att Fredrik får vara långledig iaf:) 


Nepp nu får jag ta och skynda vidare, diska, väcka Måns och ge han lunch sen iväg och hämta på dagis.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabine - 25 augusti 2015 19:20


De är sällan jag ägnar en tanke åt att jag faktiskt har en blogg. De är ju rätt så meningslöst då jag varken tjärnar pengar på den eller känner att jag har mycket att ventilera om. Men de är ju alltid roligt att dela med sig av sina tankar & fun...

Av Sabine - 23 februari 2015 07:01

Gomorrn! Helgen har gått så fort! Eller de senaste två veckorna har bara rusat förbi. Tycker en dag har för få timmar:/    Förra helgen var jag och Fredrik iväg i Gbg och gick på bio & sov på hotel med våra vänner M & P.  De var jättetrevligt...

Av Sabine - 13 februari 2015 07:35

Hello! Ja jisses va tiden går! Borde skriva en rad eller två, om vad som händer eller så.    Händer dock inte så mycket just nu, barnen växer, vi jobbar, vi tränar.  Dagarna rullar på, av ren rutin. Jag både hatar det & älskar de.  Jag avsk...

Av Sabine - 29 augusti 2014 08:48

Nu har det varit tyst länge, men som skrivet innan-jag har inte tid & appen krånglar jämt så från mobilen kan man inte skriva nu mera heller=/   Men kan ju köra en liten update för de som är intresserade:)   *Hugo opererade bort halsmandlarna...

Av Sabine - 15 maj 2014 07:12

Dags för en uppdatering! Jag har verkligen inte tid att blogg, har jag kommit på. Mitt liv är som ett rullande schema, jag förstår inte hur det hade gått om jag haft ett jobb att gå till... Då hade jag nog inte hunnit med att äta eller sova;)   ...

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards