allavifina

Alla inlägg under maj 2013

Av Sabine - 16 maj 2013 15:06

Det är så löjligt så dåligt bloggplatsens app fungerar! Nu skrev jag häromdagen ett låååångt inlägg med massa bilder och inget kom med mer än början, syftar på föregående inlägg.


Jag har verkligen inte tid att sitta här, vid datorn (appen funkar ju inte..). Men måns är sällskapssjuk och jag kan inte göra så värst mkt med han på armen så det får bli lite slösurf.



Av Sabine - 14 maj 2013 22:22

Idag blir Måns

Av Sabine - 10 maj 2013 07:54

Idag är det fredag och vi är fortfarande förkylda.. jag är inne på 6:e dagen nu. Men jag mår relativt ok bara de att jag hostar mkt och snorar. Barnen hostar med och snorar. De har även haft feber tidigare i veckan.
Fredrik mår inte heller så bra men han har mest haft ont i halsen.
Han tänkte tatt ledigt idag nu när han var ledig igår och det är klämdag idag. Men kändes onödigt då vi ändå ligger inne sjuka.
Förhoppningsvis är vi bättre tills imorgon så vi kan gå ut och hitta på något:)

Slänger upp helt nytagna kort på förkylda barn, bara Måns som klarat sig från de. Eller ja han är lite mer snorig men annars så är de tipp topp med han:) Alice har klätt på sig och sitter och väntar på frukost och Hugo vägrara att gå upp ;)

Av Sabine - 7 maj 2013 23:24

5 veckor är han idag mitt söta troll:)

Idag var vi på bvc och läkarkollen gick bra:)
4440 gram vägde han och 54,5 cm lång:)

Tiden går galet fort:)

Av Sabine - 7 maj 2013 23:16
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sabine - 5 maj 2013 22:47

binebiin heter jag på instagram, följ mig gärna!

Här kommer lite bilder från instagram:)

Av Sabine - 5 maj 2013 16:23

Hej!
Min frånvaro från bloggen är pga att bloggplatsens app är sämst. Den crashar varje gång man ska lägga upp en bild! Och ibland crashar den utan anledning.

Nu ger jag den ett försök till sen byter jag portal om den inte fungerar nu!

Ligger hemma förkyld och nerbäddad i sängen med Måns. De andra är iväg och handlar. Nu hör jag dem i trappen, låter som 20 man springer upp i trappan:P
Nu äntligen ska jag få mitt nässpray!

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards