allavifina

Alla inlägg under juli 2012

Av Sabine - 31 juli 2012 22:06

Underbar serie!
Skit läskig och blodig, så som de ska vara när de handlar om zombies!
Jag är livrädd för zombies, men Fredrik köpte första säsongen på dvd och nu är jag fast:)
Ska kolla på första säsongens sista avsnitt nu, säsong 2 släpps i slutet på augusti så vi behöver inte vänta allt för länge:)

Av Sabine - 31 juli 2012 19:20

Jag älskar att Alice har fått en stor säng, här kan jag ligga och ha uppsyn över vildarna medan de bråkar, oj menar "leker"... och "koppla av" lite.
Idag har de varit skrik och panik hela dagen. Trillat, kläm sig i lådor, fastnat i saker och sen har de bråkats mycket med varandra också..

Hoppas på en bättre dag imorgon:)

Av Sabine - 31 juli 2012 13:41

Jag och Fredrik röjde i skåpen i köket och hittade de berömda urklippet från Hemmets Journal, väääääldigt gammalt utklipp ska tilläggas.
Barnsjukdomar, från A till Ö.

Barnsjukdom på O-onani
Jisses vilken gammalt urklipp de måste vara! Hoppas vi iaf..

Av Sabine - 31 juli 2012 08:43

Tror jag blivit lite förkyld,knappt sovit inatt:( men fick sovmorgon tills nu så de var gott. Mår bättre nu än igår kväll iaf.
Druckit lite kaffe och ska ta mig lite frukost nu snart:)
Barnen hade redan ätit, gröt. Bebisgröt som Alice säger;)
När vi rensade på vinden så hittade jag en Hello Kitty t-shirt som jag haft som pyjamas tröja, den fick Alice som nattlinne:)
Visst är hon söt!:)

Idag få vi se vad som sker, hopps jag mår bättre sen iaf!

Av Sabine - 30 juli 2012 20:05

Idag har jag och en vän varit i Kinna och shoppat lite garn och mönster:)
Förhoppningsvis är jag klar snart med min filt, riktigt nöjd är jag!

Av Sabine - 19 juli 2012 12:01

Idag röjjer vi bland kläderna från vinden. Tänk så mkt man har samlat på sig!

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards