allavifina

Alla inlägg den 19 mars 2013

Av Sabine - 19 mars 2013 10:11

Vecka 38 (37+0-37+6)

 

Humör: Nu är jag på skitkasst humör. Jag är orkeslös och vill inte hitta på något. Inget känns roligt. Känner mig nästan deppig. Man kan ju känna så här innan de är dags har jag för mig. Varför vet jag ej. Jag vill liksom inte ta för mig något. Bara sitter och glor typ. Skulle egentligen ha packat BB väskan men jag vill liksom inte ens ta mig för de. Lustigt! Jag ser ju sååå mkt fram emot bebisen men packar jag väskan känns de liksom att "ja nu är det dags" och jag är inte redo känner jag. Jag har lite kvar att handla men jag tror de kommer kännas bättre efter Gekås trippen på torsdag, då ska jag köpa de sista:)

Cravings: Inget speciellt. Känner dock sug efter choklad men de måste jag försöka sluta med nu innan bebisen kommer, amning och choklad är ju en knepig kombo. Alice reagerade aldrig på choklad men Hugo fick jättemkt utslag. Så tänkte inte packa ner choklad i BB väskan denna gången. Få se om jag kanske tar med en liten bit iaf...

Besvär: Halsbränna har jag haft till och från, men inget bestående. Mensvärk i rygg och mage känner jag av till och från under dagen, ibland i samband med att magen blir hård och ibland som en molnande värk. Ingen foglossning eller kramp i vaderna iaf:) Vaken på nätterna är jag, klarvaken iaf en timma. Men så länge de är så lite så är det ingen fara:)

Vikt: 79.2 kg nu, gått upp 700 gram på en vecka, Plus 14,8 sen jag blev gravid. Nu syns de dock att jag börjar svullna upp. Kan fortfarande ha mina ringar så händerna är ingen fara, men fötterna och benen.. Ja det syns att de är ett par gravidfötter jag har nu hihi:) Jag har ca 5 kg kvar till 20 kg och ca 1-3 veckor kvar tills bebisen kommer. Lägger jag på mig 5 kg tills dess kommer de bara vara vatten iaf.

 

 

8 Dagar kvar till bf enligt mens och 17 dagar kvar tills bf enligt rul.

 

Ni som inte gissat, gissa nurå! :)

 

Datum, Kön, Vikt & Längd :)

 

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards