allavifina

Alla inlägg den 15 mars 2013

Av Sabine - 15 mars 2013 12:27

Vecka 37 (36+0-36+6)

 

Humör: Nu tycker jag de börjar närma sig. I denna veckan har jag börjat få förvärkar, sammandragningar+"mensvärk". De hade jag mkt med Hugo, redan 2 veckor innan han föddes. Nu är det lite mer än 3 veckor kvar till bf så det är väl lagom att de börjar nu tyckte min kropp:) Jag mår faktiskt väldigt bra, känner mig pigg trots att jag vaknar 17 gånger varje natt och är klarvaken varje gång..

Cravings: Nashipäron är något som faller mig i smaken denna veckan:) Nashipäron smakar som en blandning mellan äpplen och päron, från Japan kommer de(om jag inte minns fel). Jättesaftiga och goda! Sen choklad... jupp..

Besvär: Just nu är det inte så mkt halsbränna, det har lagt sig faktiskt:) Har blivit mer kissenödig så jag misstänker att bebisen lagt sig längre ner, men är inte fixerad än. Lite ont i ryggen och svårt att böja mig, men absolut inget jobbigt:)

Vikt: 78.5 kg nu, gått ner 500 gram på en vecka, jag var nere på 77.6 men det var för någon dag sedan. Iaf så är det pga att jag inte kunnat äta och mått illa, men det har vänt nu tycker jag=) Plus 14,1 sen jag blev gravid. Tror mer och mer att jag kommer hålla mig under 20 kg denna gången! Om jag inte sväller upp som en ballong nu på någon vecka...

 

 

En inte så bra bild från häromdagen. Vecka 37:)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards