allavifina

Alla inlägg den 11 mars 2013

Av Sabine - 11 mars 2013 22:48

Idag fyller jag 25 år, 23:58 är jag född om jag inte minns fel:)

Jag firade lite med familjen igår, hade hit folk på lite kalas och så. Fick presentkort på Veromoda och bio! Kanonbra!!
Av barnen fick jag en fin berlock från Thomas sabo-Best mom- stod de på den.
Sen parfym och en ring.

Imorse fick jag kaffe på sängen och ett par jättefina Thomas Sabo öronhängen:)

Idag har vi varit på profylax kurs och käkat sushi, bra dag!

Hade då aldrig trott att jag skulle fira min 25 års dag som lycklig sambo, 2 barns mamma och höggravid med mitt 3:e barn, livet är oförutsägbart och härligt!!!

Det finaste någon kan ge en är kärlek och det har jag fått och får dagligen!

Är så lycklig:)

Av Sabine - 11 mars 2013 22:46

Idag fyller jag 25 år, 23:58 är jag född om jag inte minns fel:)

Jag firade lite med familjen igår, hade hit folk på lite kalas och så. Fick presentkort på Veromoda och bio! Kanonbra!!
Av barnen fick jag en fin berlock från Thomas sabo-Best mom- stod de på den.
Sen parfym och en ring.

Imorse fick jag kaffe på sängen och ett par jättefina Thomas Sabo öronhängen:)

Idag har vi varit på profylax kurs och käkat sushi, bra dag!

Hade då aldrig trott att jag skulle fira min 25 års dag som lycklig sambo, 2 barns mamma och höggravid med mitt 3:e barn, livet är oförutsägbart och härligt!!!

Det finaste någon kan ge en är kärlek och det har jag fått och får dagligen!

Är så lycklig:)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards