allavifina

Alla inlägg den 20 mars 2013

Av Sabine - 20 mars 2013 12:52

Usch så seg jag är. Orkeslös och rastlös. Hade velat låna ut ungarna och sova mig genom dagarna nu. Känner mig som sämsta mamman ever. Vet ju att de går över. Kände såhär innan jag fick Alice, men då kunde jag ju ligga i soffan och zappa på Tv:n och sova när jag ville. När jag väntade Hugo var de ju varmt ute så då gick jag och Alice och bara satte oss på en lekplats, jag satt och bara glodde men försökte iaf hitta på lite kul för hennes skull. Nu är de kallt och jäkligt ute och efter de jag och Hugo lämnat Alice på dagis har jag varken ork eller lust att hitta på något..

Nu sover Hugo och jag ska passa på att vila lite. Satte på en 2 timmar lång film till Alice och gav henne en hög böcker. Hon är jätteduktig på att roa sig själv men usch vilka skuldkänslor jag har nu.. Men jag är så trött så jag vet inte vad jag ska ta vägen...

Längtar så tills bebis kommit ut och Fredrik är lite ledig så vi alla kan umgås och hitta på lite roliga saker tillsammans:)

Måste ner till apoteket sen när Fredrik kommit hem från jobbet, om jag orkar.
Jag och Hugo skulle gått ner efter de vi lämnat Alice vid 9 men ja jag orkade inte..

Tänk om man kunde få sova på nätterna..

Min filt är snart klar. Ska se om jag får den klar idag kanske:)

Av Sabine - 20 mars 2013 12:52

Usch så seg jag är. Orkeslös och rastlös. Hade velat låna ut ungarna och sova mig genom dagarna nu. Känner mig som sämsta mamman ever. Vet ju att de går över. Kände såhär innan jag fick Alice, men då kunde jag ju ligga i soffan och zappa på Tv:n och sova när jag ville. När jag väntade Hugo var de ju varmt ute så då gick jag och Alice och bara satte oss på en lekplats, jag satt och bara glodde men försökte iaf hitta på lite kul för hennes skull. Nu är de kallt och jäkligt ute och efter de jag och Hugo lämnat Alice på dagis har jag varken ork eller lust att hitta på något..

Nu sover Hugo och jag ska passa på att vila lite. Satte på en 2 timmar lång film till Alice och gav henne en hög böcker. Hon är jätteduktig på att roa sig själv men usch vilka skuldkänslor jag har nu.. Men jag är så trött så jag vet inte vad jag ska ta vägen...

Längtar så tills bebis kommit ut och Fredrik är lite ledig så vi alla kan umgås och hitta på lite roliga saker tillsammans:)

Måste ner till apoteket sen när Fredrik kommit hem från jobbet, om jag orkar.
Jag och Hugo skulle gått ner efter de vi lämnat Alice vid 9 men ja jag orkade inte..

Tänk om man kunde få sova på nätterna..

Min filt är snart klar. Ska se om jag får den klar idag kanske:)

Av Sabine - 20 mars 2013 12:52

Usch så seg jag är. Orkeslös och rastlös. Hade velat låna ut ungarna och sova mig genom dagarna nu. Känner mig som sämsta mamman ever. Vet ju att de går över. Kände såhär innan jag fick Alice, men då kunde jag ju ligga i soffan och zappa på Tv:n och sova när jag ville. När jag väntade Hugo var de ju varmt ute så då gick jag och Alice och bara satte oss på en lekplats, jag satt och bara glodde men försökte iaf hitta på lite kul för hennes skull. Nu är de kallt och jäkligt ute och efter de jag och Hugo lämnat Alice på dagis har jag varken ork eller lust att hitta på något..

Nu sover Hugo och jag ska passa på att vila lite. Satte på en 2 timmar lång film till Alice och gav henne en hög böcker. Hon är jätteduktig på att roa sig själv men usch vilka skuldkänslor jag har nu.. Men jag är så trött så jag vet inte vad jag ska ta vägen...

Längtar så tills bebis kommit ut och Fredrik är lite ledig så vi alla kan umgås och hitta på lite roliga saker tillsammans:)

Måste ner till apoteket sen när Fredrik kommit hem från jobbet, om jag orkar.
Jag och Hugo skulle gått ner efter de vi lämnat Alice vid 9 men ja jag orkade inte..

Tänk om man kunde få sova på nätterna..

Min filt är snart klar. Ska se om jag får den klar idag kanske:)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards