allavifina

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Sabine - 10 mars 2013 07:35

Söndag morgon och vi har varit vakna typ en timma. Tycker de är lagom, känner att man får mera gjort eller ja man kan slöa lite längre på morgonen iaf:)

Nu är de kaffe o barnprogram som gäller till man orkar sig upp från soffan.

Idag ska jag ha lite kalas, fyller ju 25 år imorgon. Blir bara lite tårta och så, är inte mkt för att fira mina egna födelsedagar. Känns deppigt att bli "gammal". I fredagar var första gången i mitt liv som jag ej behövde visa leg på systemet! Hur tragiskt är inte de??!
Iofs köpte jag en tetra med vittvin, 250ml, höggravid och med en gapande 2 åring i vagnen och en LÖS 3,5 åring.. så kan ju hoppas kassörskan inte tyckte jag såg så jäkla gammal ut utan ja att jag inte riktigt
passade in i kategorin -under 20 som försöker köpa ut å ska supa hela natten-

Igår städade vi hela dagen, vårstäd för hela slanten. Idag fortsätter vi med de lite tills gästerna kommer. Kanske dags att sätta igång snart då:)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards