allavifina

Alla inlägg den 6 mars 2013

Av Sabine - 6 mars 2013 08:26

Usch jag förstår inte vad det är med mig, eller ja jag är ju rätt så gravid så jag antar att de är därför jag mår så dåligt. Orkar ingenting. Att göra frukost till mig och barnen, resa sig, hämta grejer, lyfta upp Hugo i sin stol etc gjorde mig helt slut:( Fick knappt luft och blev helt varm och yr. Så fick ringa dagis och säga att de finns ingen möjlighet att jag tar mig till dagis med Alice & Hugo idag när jag mår såhär. Jag skulle nog inte komma levande från dagis sen..


Jag ska lägga mig på soffan och hoppas mina barn låter mig vila en stund så jag får lite mera krafter. Känns så hemskt att må såhär och inte orka hitta på något med dom, ens här inne! Få se vad vi drar fram sen som kan underhålla dom lite och inte ta död på mig. Vill verkligen inte må så här i 30 dagar till.. Men jag minns att de var samma med Alice & Hugo. Men när jag väntade Alice så kunde jag ju sova 15 timmar av ett dygn, när de passade mig. När jag väntade Hugo sov Alice både fm och em så då sov jag med och på så sätt orkade jag mera. Nu sover ju bara Hugo em en stund och Alice sover inte alls så jag kan inte vila på samma sätt. Men snart är det över och då ska vi hitta på massor för att ta igen den här tråkiga tiden!


Imorgon tar vi nya tag! Då ska jag gå upp samtidigt som Fredrik och så får vi äta frukost redan då så slipper jag den biten och kanske är piggare sen:)


Nu vila. Sen mera vila. Få se vad dagen har att erbjuda sen


Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards