allavifina

Alla inlägg den 21 mars 2013

Av Sabine - 21 mars 2013 21:59

Usch såna sjuka förvärkar jag har. Skulle jag vilja hade jag kunnat klocka dem. Men de bryr jag mig inte om nu utan ska sova istället. Varit på Gekås hela em och gått runt
en massa, så trött nu:) härligt att komma iväg med en vän och shoppa loss lite:)
Fick köpt en hel del, nu är de inte mkt kvar som ska köpas tills bebis ankomst:)

Så bebis får iaf stanna inne till nästa helg:)
Nästa vecka ska vi ju hämta vagnen woho!

Tjing:)

Av Sabine - 21 mars 2013 11:02

Ligger i soffan och funderar på vad vi ska ta till lunch.. sen igår efter kvällsmaten har jag mått illa så fort jag ätit något. Så jag har knappt kunnat äta. När man redan mår lite illa och sen vet att man kommer må ännu sämre..ja då är man inte så sugen på mat.

Hugo äter ju iaf knappt något så för hans del spelar de ingen roll om de blir en hel middag
eller en macka. Koka lite ägg kanske.

Idag gick farmor med Alice till dagis innan hon skulle iväg. Nu efter lunch får nog Fredrik hämta för jag är inte på topp.
Ska till Gekås med M sen så jag måste vila upp mig tills dess:)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards