allavifina

Direktlänk till inlägg 29 mars 2013

7

Av Sabine - 29 mars 2013 10:43

Om en vecka är det sagt att bebisen ska dyka upp. Få se hur det blir med de. En vecka till kan jag vänta men usch vill inte behöva gå över..

Jag har städat, knäppt, gått promenad och försökt med de mesta.

Idag tänkte jag gå lite upp och ner i våra trappor:) jag tror dock bebis kommer när den är redo helt enkelt.

Igår somnade jag på soffan men vaknade av en stark förvärk, trodde för en sekund att de var en riktig värk men icke..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabine - 25 augusti 2015 19:20


De är sällan jag ägnar en tanke åt att jag faktiskt har en blogg. De är ju rätt så meningslöst då jag varken tjärnar pengar på den eller känner att jag har mycket att ventilera om. Men de är ju alltid roligt att dela med sig av sina tankar & fun...

Av Sabine - 23 februari 2015 07:01

Gomorrn! Helgen har gått så fort! Eller de senaste två veckorna har bara rusat förbi. Tycker en dag har för få timmar:/    Förra helgen var jag och Fredrik iväg i Gbg och gick på bio & sov på hotel med våra vänner M & P.  De var jättetrevligt...

Av Sabine - 13 februari 2015 07:35

Hello! Ja jisses va tiden går! Borde skriva en rad eller två, om vad som händer eller så.    Händer dock inte så mycket just nu, barnen växer, vi jobbar, vi tränar.  Dagarna rullar på, av ren rutin. Jag både hatar det & älskar de.  Jag avsk...

Av Sabine - 29 augusti 2014 08:48

Nu har det varit tyst länge, men som skrivet innan-jag har inte tid & appen krånglar jämt så från mobilen kan man inte skriva nu mera heller=/   Men kan ju köra en liten update för de som är intresserade:)   *Hugo opererade bort halsmandlarna...

Av Sabine - 15 maj 2014 07:12

Dags för en uppdatering! Jag har verkligen inte tid att blogg, har jag kommit på. Mitt liv är som ett rullande schema, jag förstår inte hur det hade gått om jag haft ett jobb att gå till... Då hade jag nog inte hunnit med att äta eller sova;)   ...

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16 17
18
19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards