allavifina

Alla inlägg den 21 januari 2013

Av Sabine - 21 januari 2013 21:37

Ögonen går i kors. Jag är helt slut.

Idag har jag varit på mvc, allt var bra.
Kan inte fatta att de snart är dags för puh att komma ut. Känns så overkligt, trots att jag varit med om detta två gånger innan.

Efter mvc var de dags för skolan, skriva svenska prov. Grymt besviken på nivån i provet, det var faktiskt riktigt svårt. Läraren sa "provet är enkelt, bara att svara på frågorna" jo tjena. På första sidan var de väl enkla frågor men på de följande 3 sidorna var de mer avancerade frågor :/

Vidare till kvantum för att handla, köpte mig en riktigt chokladig kärleksmums för att dämpa min sorg över provet. Allt blir bättre med choklad! :) Sen mötte jag upp Fredrik och vi åkte hem och hämtade barnen hos farmor och farfar.

Nu hade jag tänkt sätta mig med matten men de går inte, ser suddigt och är sååå slut i huvudet. Ska faktiskt gå och lägga mig nu.

Uppdaterar mer imorgon =)

Av Sabine - 21 januari 2013 21:36

Ögonen går i kors. Jag är helt slut.

Idag har jag varit på mvc, allt var bra.
Kan inte fatta att de snart är dags för puh att komma ut. Känns så overkligt, trots att jag varit med om detta två gånger innan.

Efter mvc var de dags för skolan, skriva svenska prov. Grymt besviken på nivån i provet, det var faktiskt riktigt svårt. Läraren sa "provet är enkelt, bara att svara på frågorna" jo tjena. På första sidan var de väl enkla frågor men på de följande 3 sidorna var de mer avancerade frågor :/

Vidare till kvantum för att handla, köpte mig en riktigt chokladig kärleksmums för att dämpa min sorg över provet. Allt blir bättre med choklad! :) Sen mötte jag upp Fredrik och vi åkte hem och hämtade barnen hos farmor och farfar.

Nu hade jag tänkt sätta mig med matten men de går inte, ser suddigt och är sååå slut i huvudet. Ska faktiskt gå och lägga mig nu.

Uppdaterar mer imorgon =)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards