allavifina

Alla inlägg den 6 januari 2013

Av Sabine - 6 januari 2013 08:45

Nu var ledigheten över, sista dagen sen börja vardagen. Jag tycker inte alls om de första dagarna efter att Fredrik varit hemma länge, man är ju så van med all den där extra hjälpen. Speciellt nu när jag är gravid. De kommer bli tungt imorgon, eller ja imon är det bara en halvdag han är borta då jag ska på introduktionsmöte på Komvux vid 9 och han måste vara hemma med Hugo.


Alice ska tillbaka till dagis imon med, så skönt för henne då hon saknat sina kompisar och fröknarna:)


Idag ska vi städa undan julen tänkte vi. Sen gå en promenad så jag hittar till dit jag ska imorgon på möte. Lämna tillbaka alla filmerna vi lånade till nyår med, Alice vill inte alls lämna tillbaka Prinsessan & Grodan. Vi sa att om hon städar sitt rum så kan hon få en peng och spara ihop till filmen själv och köpa den sen. Få se om hon är tillräckligt stor för att förstå det.

Sen ska vi laga empanadas, eller Fredrik ska. Jag blir väl utslängd från köket som vanligt när de är något nytt som ska lagas ;)
 


Så sätta igång nu kanske. Kommer ta väldigt lång tid då vi är lagom trötta idag.


Tjing!

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards