allavifina

Alla inlägg den 14 januari 2013

Av Sabine - 14 januari 2013 21:44

Provat och ritat stenciler på en testbit, antingen blir de i färg eller utsågat. Helst utsågat men de kanske blir lite knepigt. Få se.
Här är iaf stencilen, ska nog ta bort cirkeln tro jag annars tycker jag den är fin=)

Vad tycker ni? Utsågat eller målat på vaggans sidor =)

Av Sabine - 14 januari 2013 21:43

Provat och ritat stenciler på en testbit, antingen blir de i färg eller utsågat. Helst utsågat men de kanske blir lite knepigt. Få se.
Här är iaf stencilen, ska nog ta bort cirkeln tro jag annars tycker jag den är fin=)

Vad tycker ni? Utsågat eller målat på vaggans sidor =)

Av Sabine - 14 januari 2013 09:26

Idag börjar andra veckan i skolan. Jag ska dit idag på en mattelektion & en svenskalektion. Tackar så mycket för världens bästa svärmor/farmor som ställer upp och har två av de bråkigaste barnbarnen ;)


Min tanke var att jag nu på fm skulle plugga lite. Men läsa text när man har huvudvärk och känner sig bakfull är inte enkelt. Ska iaf läsa igeom svenskan och hoppas lite fastnar.


Imorse ville Hugo nämligen upp vid 03:45. För tidigt för att gå upp men för sent för att ge han välling och förvänta sig att han ska somna om i sin egna säng. Så de var bara att bädda ner oss i soffan och hoppas han somnade där. De gjorde han efter mkt om & men. Vid kanske 5 sov han äntligen. Då var de min tur att försöka sova. Inte bara Hugo vaknade där vid 4 utan även Puh, och hen hade inte en tanke på att ta de lite lugnt och sova. Från 4-5:50 var de så mkt gympa i magen att jag kunde inte somna. Jag blev nästan sjösjuk av allt. Hen ligger och sträcker på sig och de gör så ont både nere och uppe i magen. När de blev lugnade somnade jag, sen väckte Fredrik mig runt 6:15 och sa att han går till jobbet nu.. Slumrade till sen kom Alice upp och undrade vad jag och Hugo gjorde och varför vi sov. Då var klockan 6:40. Och de var verkligen tur att hon kom upp, hade inte satt någon klocka och när jag & Hugo väl somnar så sover vi hårt på morgonen. Hugo fick jag väcka halv 8, han hade gärna sovit mer kan jag säga.


Nu tänker jag lägga mig i soffan och sätta på Bilar till Hugo och hoppas han låter mig vara ifred så jag kan få blunda iaf 30 min innan jag måste ta tag i lite här hemma + plugga.


Tjing!!

Av Sabine - 14 januari 2013 09:22

Här kommer en bild på de bästa barnmuggarna enligt mig, vovvemuggarna från Ikea.
Kanonbra verkligen!
Locket sitter bra, ändå är de enkelt att ta bort och hittills har ingen mugg som flugit i backen öppnat sig. Jag är helnöjd=)

Säljs i 2 pack på Ikea för 35:- (har jag för mig).

Så söta är de också =)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards