allavifina

Alla inlägg den 4 januari 2013

Av Sabine - 4 januari 2013 23:54

Har precis tittat på en film utan att somna =) I love you, man hette den.

Både jag och Fredrik har missat den då den inte är så ny, 2009 kom den ut nämligen. Den var faktiskt riktigt bra =)

En stark 3,5 av 5 skulle jag ge den=)

Av Sabine - 4 januari 2013 17:26

Nu sitter vi i bilen påväg hem från Gekås, årets första besök avklarat=)

Kan säga att nu är julrushen över och det är åter igen lugnare i de gula varuhuset =)
Inga bussar på parkeringen, knappt fyllda parkering ute och mycket platser i garaget. Vi skulle egentligen inte ha något, bara byta en grej.
Men de blev mjukisbyxor till mig, en plåtväska med prinsessor på till Alice & en med bilar på till Hugo, tandborstar, folie, tallrikar, nessesär till mig+2 sminkväskor, en filt till Puh & bäddsett till vaggan, trosor till mig, kaffe, farinsocker blev det.
Ja och säkert lite mera som jag glömt =P

I år har jag tänkt att jag ska skriva upp hur ofta vi är på Gekås på ett år och hur mycket vi handlar för. Idag gick de på ca 700:-. Många billiga saker blir en slant ändå haha

Nu ska vi bara handla lite mat på hajen och sen hem och laga god fredagsmat och mysa<3

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards