allavifina

Alla inlägg den 25 december 2012

Av Sabine - 25 december 2012 12:24

Vecka 26 (25+0)


Tänke jag skulle göra en liten sammanställning varje vecka av tiden jag har kvar nu tills bf i april. Kan vara lite roligt att gå tillbaka och kika på sen när plutten är ute :)


Humör: Denna veckan har jag varit väldigt känslig, gråtit till barnfilmer & annat som jag inte brukar lipa till. Känslig är ordet.

Cravings: Apelsinjuice som vanligt. Sill och ägg har jag frossat i nu under julen och kommer äta tills mina sillburkar är slut :) Och Toffifee.. ;)

Besvär: Nu har jag börjat få sura uppstötningar när jag böjer mig fram, vilket ger mig lite halsbränna. Jag har även börjat gå in i saker med magen, samt smälla upp kylskåpsdörren rakt på den.

Roligt: Alla dessa små konster bebisen gör i magen! Varken Alice eller Hugo kunde jag känna göra några vidare volter eller annat. Puh är en rolig prick :)

Annat: Om 2 dagar är det dags för 3d ultraljud! Längtar så mycket:)

Vikt: 73,3 (+8,8 kg sen jag blev gravid)


 

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards