allavifina

Alla inlägg den 10 december 2012

Av Sabine - 10 december 2012 13:22

Hejhej!

Idag är jag trött. Så trött..


Igår var vi på stan och träffade Tomten. Alice hade med sig en önskelista och sin napp i ett kuvert. Så både nappen och önskelistan fick Tomten.Var lite jobbigt för oss alla att se nappen bli iväg lämnad.. Men de blev inte riktigt jobbigt förens igår kväll vid 19 då Alice skulle sova. Då slog de henne att hon inte hade nappen mer och kvällen blev fylld med tårar och gråt. Till slut somnade hon, efter 1,5 timmar och med mig jämte sig isängen. Jag hoppas inte de blir en vana att jag ska ligga jämte henne nu tills hon somnar. Jag somnade i soffan vid 22 sen och vid 01 vaknade Hugo och var skitsur & hade hosta. Väckte Alice som knäckte sig totalt då hon fortfarande var utan napp. Hon somnade dock om snabbt men Hugo höll på länge... Vid 03 hade han tystnat, inne hos oss på sin madrass på golvet. Då skrek Alice.. Kissat ner hela sängen. Hugo vaknade till igen. Vid 04:25 hade alla somnat utom jag. Och vid 05:30 väckte Fredrik mig för då var de dags att gå upp.


Jag fungerar inte riktigt om jag inte får sova på nätterna... blir som en sur zombie!

Ikv ska jag iaf lägg mig senast 20:30 så jag får sova lite extra om natten blir något likt denna vi haft inatt.


Nu ska jag faktiskt gå och lägga Hugo så han får sova en stund=så kan jag med vila en stund på soffan medan Alice kollar film. Hoppas han somnar för jag är så himla trött nu.

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards