allavifina

Alla inlägg den 5 december 2012

Av Sabine - 5 december 2012 08:00

Morrn morrn!


Sovit kanonbra inatt! Vaknade dock vid 2 och kunde inte svälja. Upp och dricka och knapra halstabletter sen var de som att allt "lossnade" :) För nu imorse har jag knappt ont alls. Kan vara den gigantiska koppen the jag drack direkt när jag vaknade som löste upp mkt med.


Nu mår jag faktiskt helt ok :)

Barnen verkar piggare också! Hugo vaknade av en rosslig host-attack, men han åt välling sen utan att skrika så han har nog inte så ont i halsen längre. Fick inte ringt bvc igår då de inte har telefontid på tisdagar... Men idag ska jag ringa! Måste höra om hans matvanor med. Börjar bli jobbigt för oss nu när han inte äter. Potatis eller pasta. Utan något på. Helst kallt med. De är de enda han äter. Så kanske en halv potatis eller lite pasta äter han varje dag.

Vaddå vitaminbist... Men jag kan ju inte svälja honom!


Idag ska Alice till dagis, om 45 minuter ca. De hade jag glömt för här sitter vi, inte ätit frukost eller klätt på oss.. Vi brukar äta frukost 7:15 när hon ska till dagis.. Jahapp stressa nu då.


Tjing!

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards