allavifina

Alla inlägg den 4 december 2012

Av Sabine - 4 december 2012 07:48

Gomorrn!

Sitter här och hinkar alldeles för varmt kaffe, allt för att slemmet i min hals ska släppa. Och visst de funkar. Rosslat upp sånt tjock gult slem... Fräscht. Jag har blivit riktigt förkyld nu. Men nu när jag börjat nysa brukar de tyda på att jag är påväg att bli bra, och nyser har jag gjort hela morgonen.


Känner mig influensa hänging, har ont i kroppen och så. Men huvudet känns bra iaf=)

Ska trycka i mig alvedon sen och hoppas jag är så pass pigg att jag orkar mig ner till stan. Vintern kom så plötsligt och mina barn har inte vinterskor ju. Hugo behöver vantar med. Och riktiga mössor.


Alice är hemma från dagis idag med. Hon nyser och snorar så. Pigg verkar hon väl men hon sa att hon inte mådde så bra när jag frågade och ville inte alls gå till dagis. Gör inget, behöver ju ha med mig henne när jag ska köpa skor till henne. Hur Hugo mår vet jag inte än, han sover fortfarande. Har ett svagt minne av att Fredrik var uppe inatt och kissade Alice och gav henne varm mjölk och Hugo välling. Jag halvsov mig genom de:P De verkade inte "förkyld gnälliga" då iaf.


Imon om vi är friska ska jag och E till Gekås. Tänkte köpa lite julklappar samt termobyxor till mig. Jag orkar inte frysa i vinter. Var 3 minus häromdagen och jag höll på att dö så kallt var de. Jag vill kunna vara ute med barnen precis lika länge som de utan att frysa.


Nu ska jag nog väcka Hugo och se hur han mår först, min dagsplanering hänger på hur min lille gosse mår.


Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards