allavifina

Alla inlägg den 15 december 2012

Av Sabine - 15 december 2012 08:10

Inatt var vi uppe mellan 2- en stund efter 3. Men de var inte barnen som väckte oss utan en jädra smäll. Typ som åska fast inte de mullrande. En stor bang som en raket fast inte en raket ändå. Lät som en explosion av något slag. Pigga var vi sen så då bäddade vi ner oss i soffan med godis och kollade lite tv. Hugo vakande och röjde en stund med men han hann somna innan vi iaf=)


Nu ska vi strax äta frukost och kolla Greveholm. Sen ska vi ner och shoppa födelsedagspresent till D som har 4 års kalas idag vid 13 :) Måste även in på Kappahl och prova en klänning på Alice, jättesöt var den!


Fredrik ska sätta sig och kolla på svtplay nu, han missade kalendern igår då han var på ölprovning med jobbet. Lagom avundsjuk på han när han kom hem och luktade öl, finns ingen godare alkoholhaltig dryck om du frågar mig :)


Tjing!

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards