allavifina

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Sabine - 20 december 2012 07:34

Nu börjar jag känna av stressen. Har inte köpt några vidare julklappar. Så jäkla tråkigt. Avskyr att köpa julklappar bara för köpandets skull. När jag köper något vill jag först hitta saken som kan passa till personen, utan att leta. De ska kännas 100 när man köper något. Annars är de skit trist. Till Alice nu har de varit jättekul att köpa saker, finns så himla mycket till en 3 årig tjej:) Till Hugo.. finns inget kul! Så tråkigt.. Han fattar ju inte grejen, än. Tur de för han kommer inte få lika många, eller bra, paket som Alice kommer få.


Till Fredrik.. ja usch. Hittar typ inget.. Själv har jag önskat mig ett armband och en ring. Få se om jag får de i mitt paket eller om han glömt de :P


Idag ska jag och barnen till fiskaffären och köpa lax och sill. Sen hem och äta lunch, sen ner till stan igen, sen hem och laga kvällsmat och äta, sen ner till stan igen och möta upp Fredrik där sen. Efter de ska vi handla lite mat. Tar lite av julhandlingen idag och lite till helgen.


Så jag har verkligen inte tid till att sitta här. Ska göra barnen klara och äta frukost sen duscha sen få jag hoppas att klockan inte är mer än 9:30 när vi är färdiga så vi hinner ner till stan nu på fm annars faller min plan totalt:/


Tjing!

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards