allavifina

Alla inlägg den 16 december 2012

Av Sabine - 16 december 2012 15:32

Gosigt värre har vi det här men Puh i magen gillar inte att ha sin storebror på sig såhär=P Hen (perfekt att använda Hen här) sparkar vilt och Hugo undrar vad de är som puffar på hans rygg =)

Av Sabine - 16 december 2012 09:55

Idag är en tvättdag. Och plocka upp julgranen ska med göras samt kläs.


Skulle behöva en promenad med sen, om vi hinner.

Gött att komma ut och röra på sig lite. Mina sendragningar i benen på nätterna är mkt bättre sen jag börjat röra mer på mig. Jag rör iofs ofta på mig men skippar jag att gå en längre promenad endast en dag så får jag kramp i vaden på natten sen. Usch de gör så sjukt ont! Hade de typ aldrig när jag var gravid med Hugo men när jag väntade Alice hade jag de jämt.. Så ont de gör!


Inatt sov barnen hela natten. De var la trötta efter kalaset igår :)

Vi var nog trötta med, somnade i soffan vid 21. Segt när man gör så, hela kvällen försvinner.

I säkert 1 månads tid har vi sagt att vi ska kolla på "in time" men har inte haft tid eller ork.

Kanske ikväll? Hehe återstår att se hur pass pigga vi är då ;)


Nepp nu får jag börja med granen medan Fredrik är i tvättstugan. Blir roligt att se om den får vara ifred för Herr Hugo. Förra året var han ju på den hela tiden. Halva granen fick inte ha pynt för då var han där i sin gåstol och smakade på allt:P


Tjing!



Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18 19 20 21 22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards