allavifina

Alla inlägg den 11 mars 2014

Av Sabine - 11 mars 2014 20:11

Idag fyller jag år, 26 år för att vara exakt.
Dagen spenderades som en vanlig tisdag i princip:)
Öppnade paketet jag fått på posten från Fia med familj, en jättefin lchf kokbok! Helt perfekt då jag länge vekat ha en:)

Efter jag lämnat de stora barnen på dagis så gick jag och Måns en promenad i solen längs med havet, kallt men strålande sol & blå himmel:)

Har lite ont i låren efter gårdagens träning på friskis och svettis, som för övrigt var skitkul och tuff:) Blev därför en kortare promenad idag och ingen morgonträning, en hel vilodag:P
Gick ner till stan och köpte mig två födelsedags presenrer, ett par solbriller och en gardinkappa:)

Alice hade pärlar halsband och armband på dagis som hon glatt gav mig när jag kom och hämtade efter lunch, en gåva från hjärtat! Blev så otroligt glad:)

Hem och gjorde tårta, drottningsylt+drottningmousse på ett lager och ett lager med vitchokladmousse och högst uppe, ett täcke av marsipan. Tårtan blev inte fager då marsipantäcket var för litet så de täckte inte hela tårtan:P men god var den! Bästa tårtan jag gjort även om jag tyckte den vitachokladen var lite väl söt.

Åt god mat+tårta och öppnade mer paket, presentkort så jag kan köpa en länk till mitt nya halsbandshänge som jag också fick:)

Nu sover alla barmen och vi ska mysa ner oss i soffan till the walking dead med nötter och chips:)

Halsbandet som Alice hade gjort till mig:)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards