allavifina

Alla inlägg den 9 mars 2014

Av Sabine - 9 mars 2014 07:05

Fy så tråkigt att inte rätt låt vann igår, jag kommer inte ens ihåg hur låten "undo" gick. Någon som minns? 

Låtar som man inte kan tralla med i de glömmer man snabbt tyvärr. Jag tycker helt klart att Ace wilders låt var bäst. Den kommer man ihåg och den hade säkert klarat sig bättre i eurovision. Nu känns det inte ens värt att kolla eurovision:/ Så här säger jag ju typ varje år men kollar euroision ändå;)


Nu sitter jag och skriver på nya datorn, fy vilken stor skärm! Man blir nästan bländad av den hehe=)

Har precis tränat, mår illa och känner mig helt spyfärdig. Kan dock vara så att jag  tryckte i mig så mycket macadamianötter igår så jag fick ont i magen... Jag gör såhär varje gång.. Jag lär mig aldrig! 

Brukar ju träna på tom mage och inte så här äckligt mätt, fortfarande. 



Nu ska jag dricka upp min shake och sen sätta igång lite kaffe och ge Hugge välle, välling=) 

Har massor att göra idag, tårtan och sen maten för vid 17 kommer svärisarna. Innan dess tänkte jag att vi/Fredrik skulle handla inför veckan, barnen ska duscha, tvätta mina träningskläder, städa och röjja upp här lite. 


Trevlig söndag på er alla :)


Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards