allavifina

Alla inlägg den 8 mars 2014

Av Sabine - 8 mars 2014 18:22

Idag var jag uppe 05:40 & tränade. Jag puschade på mig själv så jag var helt jäkla slut efteråt. Snart dags att byta till andra delen av träningen och det kommer bli svinsvårt.
Sen väckte jag de andra, eller Fredrik & Måns. Alice och Hugo kom upp runt 6.

Vi tog en sväng till gekås, var sååå mkt folk så man kunde knappt röra sig där inne:/
tog 4 timmar och då kollade vi kanske 25% av allt. Om ens det. Fick iaf köpt lite träningskläder och kabeluppsamlare+massa annat:)

Åkte förbi elgiganten på vägen hem och fixade en sladd till nya datorn så den kan kopplas in(hoppas vi!!). Handlade lite mat på hajen och sen åkte vi hem.

Nu smälter vi maten framför monsters university. Strax ska barnen i säng och vi ska göra fyllning till tårtan som vi ska bjuda på i morgon när svärisarna kommer för att fira min födelsedag (fyller 26 år på tisdag).

Hallonmousse-daimfluff blir det nog:)





För mkt folk för att fika inne på Gekås så fick köpa med oss bulle och festis ut ist och det gick bra det med:)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards