allavifina

Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Sabine - 3 mars 2014 21:22

Denna måndagen började med träning för mig klockan 05:20. Sista dagen på 30 dagars träningen. Vilken skillnad på bara så kort tid! Både på kroppen men också på orken.

Båda de stora barnen har varit på dagis idag. Jag och Måns har roat oss med att städat lite. När Fredrik kom hem från jobbet så stack jag ner till hm och köpte mig en kjol och en t-shirt. Sen ringde Fredrik, han ville köpa en ny dator då de var något erbjudande på elgiganten. Så han hivade in ungarna till sin mamma (gött att bo i samma trapp som svärmor) & körde och köpte datorn. Sen bjöd svärmor på kaffe och bulle när vi kom tillbaka. Kaffe för mig bara dock:)

Nu sitter jag och dricker min proteinshake efter ett skitjobbigt träningspass.. Ripped in 30 med Jillian. Det är nästan samma som jag gjort fast ett snäpå svårare, jo tack de kände jag. Klarade hela passet, känns dock som om jag ska spy. Vetti fasen hur det kommer bli att göra det imorgon vid 5 :/

Önska mig lycka till;)

Nya datorn:)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards