allavifina

Alla inlägg den 10 mars 2014

Av Sabine - 10 mars 2014 10:41

Gaah jag är så trött så jag ser nästan dubbelt. Jäkla barn (får man säga så?) som inte sover på nätterna. Jag tro nog det är dags för mera tänder.. och förra gången så höll det ju på i hela 3 veckor med detta. Måns skriker, gråter, knör & knölar hela nätterna. Inatt från 01-03:30. När klockan närmar sig 4 så känns det inte lönt för mig att somna om. Då ligger jag i princip bara och väntar på att kockan ska ringa så jag får stiga upp. Lyckades dock slumra till och vid 05 var jag fasen inte sugen på att stiga upp och träna. Slumrade till och vaknade 05:20. Absolut sista chansen att stiga upp om jag skulle hinna träna och duscha innan Fredirk sticker till jobbet. Jag asade mig upp! Måns började snurra och vakna till så alternativet var att ligga där med han och ändå inte få sova någe mer eller stiga upp och träna. 

Jag luktar väl mjölk, han kan verkligen inte komma till ro jämte mig utan att amma och hålla på med mig. Men så fort jag stiger upp och Fredik lägger sig nämre han så slappnar han av och somnar. Vet ju vem som kommer få ta nätterna sen när vi ska sluta amma ;) 


Nu har jag och Måns städat och röjjt lite, måndagsfms nöjet. Gött att ha det gjort snabbt:) Skulle egentligen gått och lagt mig och sovit en stund nu tllsammans med Måns men när han somnat så var jag så hungrig så jag fick gå och ta mig lite yoggi, tårtan från igår såg jäkligt lockande ut men jag kunde låta bli=) Så nu sitter jag här, ska strax hämta Destroy and Disaster på dagis så nu är det ingen mening att ens försöka somna. Jag behöver minst 2 timmars powernap annars får jag bara huvudvärk och blir ännu tröttare om jag sover mindre :/


Idag ska jag och M på ett friskis och svettis pass, första någonsin:) Få hoppas det är kul och att man känner att det här är något för oss, för sånt årskort är fasen inte gratis. 


Imorgon fyller jag 26 år :) Alla som vill får gärna skicka lite lotter så jag kan vinna en peng *blink blink* ;)



Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6 7 8 9
10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards