allavifina

Direktlänk till inlägg 22 februari 2014

22 Februari- Gekås tripp

Av Sabine - 22 februari 2014 21:39

Idag var planen att åka tiiiiidigt till gekås. Gick inte så bra med den planen;)
Jag gick upp strax efter 06, tog tag i träningen och körde ett pass på fastande mage. Höll på att avlida. Tanken är ju att jag ska försöka ta mig för att träna även på vardagarna på morgonen innan Fredrik sticker till jobbet. Men jag tror jag måste få sova mer på nätterna för att orka det.

Vi kom iväg till gekås iaf, lite senare än tänkt men bättre sent än aldrig;)
Hittade massor med fint till barnen!
Jacka till Måns & Alice. Mjukisbyxor och t-shirts, strumpor & strumpbyxor. Jag fick även köp mig ett par träningsbyxor:)
Och en ljuslycka:) Kan ta lite bilder imorgon på allt:) mjukisbyxorna till killarna är jag sååå nöjd med! Ångrar att jag inte tog ett par till Alice med :( de ser ut som jeans fast i tyg & supermjuka:)

Sen när vi kom hem blev det pizza. Fast jag åt sallad. Jag märker en enorm skillnad på vad jag kan äta nu när jag går på lchf. Dels orkar jag typ hälften så mkt mat som jag äter i vanliga fall, känslan av "äckligt" mätt kommer såå snabbt för mig när jag äter kolhydrater nu. Jag orkade inte en hel sallad. Och när vi fikade på gekås fick Fredrik äta upp halva min baguett för jag orkade inte. I vanliga fall blir jag knappt mätt på en baguette!

Efter pizzan blev det lite lödasdodis som Hugo säger;) gekås lösgodis är de bästa! Alltid färskt och fräsht!!

Sen har jag smällt i mig en hel kladdkaka. Helt sjukt, har hållit på med den en timma men nu har jag pressat ner den med;)

Imorgon blir det en nyttig söndag. Om inte jag och Alice ska på bio då:) få se, hon sa att hon hade ont i halsen och hade slem:/
Känner själv mig lite sträv i halsen:/

Nu ska jag slockna i soffan framför tvn;)

Trevlig lördag på er!

Nya ljuslycktan ;)

Barnen fikar på Gekås, de bästa fikat i världen finns där om man frågar dom;)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabine - 25 augusti 2015 19:20


De är sällan jag ägnar en tanke åt att jag faktiskt har en blogg. De är ju rätt så meningslöst då jag varken tjärnar pengar på den eller känner att jag har mycket att ventilera om. Men de är ju alltid roligt att dela med sig av sina tankar & fun...

Av Sabine - 23 februari 2015 07:01

Gomorrn! Helgen har gått så fort! Eller de senaste två veckorna har bara rusat förbi. Tycker en dag har för få timmar:/    Förra helgen var jag och Fredrik iväg i Gbg och gick på bio & sov på hotel med våra vänner M & P.  De var jättetrevligt...

Av Sabine - 13 februari 2015 07:35

Hello! Ja jisses va tiden går! Borde skriva en rad eller två, om vad som händer eller så.    Händer dock inte så mycket just nu, barnen växer, vi jobbar, vi tränar.  Dagarna rullar på, av ren rutin. Jag både hatar det & älskar de.  Jag avsk...

Av Sabine - 29 augusti 2014 08:48

Nu har det varit tyst länge, men som skrivet innan-jag har inte tid & appen krånglar jämt så från mobilen kan man inte skriva nu mera heller=/   Men kan ju köra en liten update för de som är intresserade:)   *Hugo opererade bort halsmandlarna...

Av Sabine - 15 maj 2014 07:12

Dags för en uppdatering! Jag har verkligen inte tid att blogg, har jag kommit på. Mitt liv är som ett rullande schema, jag förstår inte hur det hade gått om jag haft ett jobb att gå till... Då hade jag nog inte hunnit med att äta eller sova;)   ...

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards