allavifina

Alla inlägg den 16 februari 2014

Av Sabine - 16 februari 2014 19:58

Idag hivade vi in ungarna till världens bästa farmor och farfar & tog en biodejt jag och Fredrik:) fick ju biobiljetter när jag fyllde år förra året så det var dags att använda de innan de gick ut. The hobbit- smaugs ödemark hette andra delen om jag inte minns fel. Såg första delen på bio också. Får väl försöka se tredje delen sen med på bio:) Mysigt med lite egentid med min bästavän och käraste?


Tryckte i mig massa onyttigt under filmen och sen flera våfflor hemma hos farmor & farfar när vi hämtade våra busbarn. Började må illa och jag höll på att spy ett tag.. hem och lägga sig, nu 3 timmar senare så har jag fortfarande ont i magen:/

Nästa biomys blir nog med Alice, tänkte vi skulle gå och se bamse bara hon och jag och ha lite tjejmys ?

Av Sabine - 16 februari 2014 10:32

...när man hittar sina favorit jeans längst inne i garderoben och de faktiskt passar!
Dom brukar passa när jag väger runt 65 kr men jag antar att jag har mer muskler nu för nu väger jag runt 68 kg och de sitter bra ;) :)

Tyvärr är det så att dessa jeans sitter bara bra ett tag, har inte nått mitt mål än.

Men jag är en bra bit på vägen:)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards