allavifina

Alla inlägg den 25 februari 2014

Av Sabine - 25 februari 2014 12:38

Denna morgonen var det jobbigare att ta tag i träningen. Jag hade inte sovit så vidare bra och jag hade sån mensvärk. Men var bara att rycka upp sig. 05:15 blev det drygt 40 min träning.
Sen tog jag mig en proteinshake, Fredrik kom hem med en påse icecoffe igår<3
Jättegott faktiskt! Blaskigt men gott:)
Vill haft vanilj men den var slut:/ få ta den nästa gång.

När jag kom upp så gick jag fram till barnens dörr och lyssnade, Hugo andades riktigt tungt. Sådär andas han när han har feber. Han feber skulle komma någon gång under denna veckan och när han kom upp var han varm som en kamin:(
Tänk att periodisk feber kan komma så punktligt, 13 dagar sen förra febern och det brukar vara två veckor mellan tillfällerna. Allt från 11 dagar till 28 dagar har Hugo haft. Och det är normalt för denna febern.

Så inget dagis. Hade även Alice hemma. Orkade inte stressa dit och sen hämta henne. Ist tog vi fram lite gammalt bröd från frysen och gick ner till fästningen & matade ankan. Gick sen genom stan och hälsade på Fredrik på jobbet, in på Lindex och köpte en ny möss till Alice. In på bodyshop för att köpa ny ansiktskräm. Fick prover på en ny sort så köpte ingen utan ska prova lite först.

Nu har vi varit hemma en stund. Hugo har ätit lite chips och druckit sin välsignade päronsaft. 38,8° hade han när vi kom hem och det vara bara någon timme efter ipren. Han fick lite alvedon och sover nu. Här ska vi vika lite tvätt nu och sen tänkte jag att jag skulle få Måns till att sova lite med.

Min nya frukost:)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards