allavifina

Alla inlägg den 21 februari 2014

Av Sabine - 21 februari 2014 14:01

Sitter och kikar på hockeyn. Spännande!!
Idag är Fredrik frisk, vilket han beklagade sig över imorse då han missar hockeyn;)

Idag har vi varit effektiva, lämnat barn på dagis, städat & diskat, & tränat här hemma, hämtat barn på dagis.

Idag hade Hugo badat på dagis:) barnens dagis är helt kanon! Hugos fröknar är helt underbara! Hälften av barnen hade gått ut och lekt och de andra barnen hade dom tagit fram en balja och leksaker till så hade dom fått bada:) Alice avdelning hade bakat härom dagen, också superkul att fröknarna tar för sig sånt med barnen:)

Äntligen fredag! Nu när Fredrik kommer hem från jobbet ska jag ner på stan en snabb vända, kolla på träningsskor och köpa macadamianötter;)

Just nu framför hockeyn :)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards