allavifina

Alla inlägg den 18 februari 2014

Av Sabine - 18 februari 2014 17:53

Igår var sista anmälningen till högskoleprovet. Jag var ute i god tid och anmälde mig i lördags;)
Vet inte riktigt varför... jag kommer ju absolut inte få några höga poäng, har tittat på tidigare högskoleprov och de är sjukt svårt:/ men man måste ju prova! :)

Här hemma äre sjukstuga nu igen. Trodde det var Alice tur så snorig som hon varit, men nix det var Fredriks tur nu. Han har legat på soffan hela dagen i feber. Knappt varit vaken. Hoppas inte jag får detta nu! Jag måste ju hålla båten (familjen) flytande och har inte tid att vara sjuk.

Jag & Måns gick ut efter jag hämtat barnen på dagis & gått hem med dom till Fredrik. 8 km promenad i regnet blev det. De slutade dock efter en stund och blev rätt så gott, blåste ju inget vid havet idag:)

Nu har Fredrik däckat igen och jag som tänkte att jag skulle fått lite hjälp med barnen då alla ska duschas. Jäkla liv här hemma när det är duschdag:/

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards