allavifina

Alla inlägg den 12 februari 2014

Av Sabine - 12 februari 2014 13:55

Jag får nog göra en ny kategori här på bloggen, "träning/kost". Att bli mer fit och gå ner i vikt är väl de flestas nyårs löften. Jag brukar väl kanske inte ha något precis sådär men just i år så ligger träning och gå ner i vikt väldigt mycket i fokus. Man behöver inte vara rund bara för att man har fått barn! Alla kan gå ner i vikt så därför ska jag ta mig tusan och kämpa på! Gått på lchf sen ca 10 januari och gått ner 4 kg ca. Nu står vågen still och svajjar så ska försöka utöka och börja träna.


Drygt 8 kg kvar till målet. Sen vet jag att jag kommer gå upp i vikt i muskler (antagligen). Så just 8 kg är kanske inte så jätteviktigt. Men ner en bit vill jag iaf. Har valt ut en kjol som jag ej kan knäppa och ja den ska jag komma i till sommaren har jag tänkt mig:) 


Idag har jag och Måns gått dryga 15 km med en vän M och hennes son. Känns gött i bena nu kan jag säga;) 


Bifogar en bra remix av en uttjatad låt från 2013 ;)


Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards