allavifina

Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Sabine - 17 februari 2014 13:29

Måndag igen då. Tycker veckorna, och speciellt helgen, bara susar förbi. 

Idag har vi haft de där underbara måndags-humöret hela bunten. Barnen ville jag lägga ut på blocket imorse ;)

Nä så farligt var det faktiskt inte, vi kom till dagis i tid, feberfria:) Alice nös och snorade imorse men hon var så pass pigg och hade ingen feber så det blev dagis för henne med. 


Jag och Måns ägnade förmiddagen åt att städa/dammsuga här hemma. När vi var klara sken solen så gott så vi gick ut en sväng, 9 km blev det. Förstår inte folk som säger att det är tråkigt att gå ut och gå, eller att det skulle vara jobbigt. Är ju så härligt att röra på sig! Längtar så efter värmen så jag kan få köpa mig nya löpardojjor och sticka ut och springa lite:) 



Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards