allavifina

Alla inlägg den 26 februari 2014

Av Sabine - 26 februari 2014 20:17

Idag fick Alice gå till dagis medan Hugo var hemma. Vi lämnade henne och gick sen en kortare promenad, var så jäkla rått ute:/ varmt men rått. Får hoppas våren kommer riktigt snart, såg en massa snödroppar idag & det är ju ett vårtecken för mig:)

Vid 15 kom Fredrik hem och tog Alice till bvc för sitt andra hörseltest. Det visade att hon hör inte helt optimalt, så ska träffa en läkare om en månad ca. Hon säger ofta "va"när vi pratar med henne så jag har anat att hon inte hör helt perfekt. Men kan vara vax i öronen eller vätska. Får väl se.

Sen har jag övningskört med en vän idag, känns kul att faktiskt ta tag i det där. Tycker det är sjukt läskigt att köra bil.. Men det ska ju vara som att cykla när man kan så får väl hoppas det stämmer:)

Nu sitter jag och Fredrik under en filt framför tvn med en miljon tända ljus:)
Fredrik har redan somnat en gång så blir nog sängen snart.

Imorgon är barnen lediga och vi får se lite på hur alla mår och vädret. Kanske mata ankan :)

Av Sabine - 26 februari 2014 06:01

Denna pepp-lappen hittade jag under mina träningsskor imorse, behöver jag säga att lappen var behövlig 05:10 <3

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards