allavifina

Direktlänk till inlägg 29 november 2012

Gomorrn

Av Sabine - 29 november 2012 08:09

Igår när jag skulle ladda min mobil upptäckte jag att den gick inte att ladda. Stendöd är den.

Så igår var jag utan mobil, fruktansvärt jobbigt! Är fortfarande utan mobil. Få se om vi kan åka och fixa den i helgen. Är inte ens 1 år sedan jag fick den så förhoppningsvis går detta på garantin.


Var hemma hos en vän (M) igår och fikade, fick chansa på om jag kom i rätt tid. Vilket vi gjorde:)

Sen tog de lustigt nog 45 minuter att gå hem från henne, och jag sprang nästan då vi redan var sena.


Fredrik var redan hemma och de vara bara snabbt in och koka pasta & steka köttbullar. Sen slänga in ungarna hos farfar och sen vidare till föräldramöte.

Mötet gick bra, fröken hade mkt positivt att säga om Alice:) Hon är alltid glad, social, busig och väldigt trevlig. Sen kör hon lite med fröknarna och testar gränser, vilket dem tycker är jättebra för de visar att hon är trygg där och med dem. Hon är enkel att lämna men lite svårare att hämta. Vilket jag tycker är lite jobbigt då Hugo är såååå trött därefter 12 när vi hämtar henne.


Igår hos M så märkte jag att Hugos näsa började rinna. Snällt att dra med förkylda barn bort till vänner men de kom verkligen där supersnabbt. Och inatt vakande Alice med 39.1 graders feber och Hugo har tjockt gul-grönt snor som forsar ut ur näsan. Själv har jag huvudvärk som började redan igår kväll, men jag känner mig inte sjuk.. än.


Få hoppas de inte blir någe vidare med detta, iaf inte med mig om jag får säga så. Ska för en gångs skull hitta på något på lördag med lite nya vänner, vore skittrist att missa de. Men ack, vi har varit friska väldigt länge. Får väl tacka och vara glad för de iaf..


Nu ska jag äta lite frukost, barnen har redan fått välling och kommer med största sannorlikhet inte vilja ha något nu. Idag ska jag putsa lite mera fönster, städa ut köksskåpen och sortera lite bland saker som skall slängas. Få se vad jag hinner med tanke på att Hugo är dålig, killar blir de ju såååå synd om när de är sjuka...


Tjing!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sabine - 25 augusti 2015 19:20


De är sällan jag ägnar en tanke åt att jag faktiskt har en blogg. De är ju rätt så meningslöst då jag varken tjärnar pengar på den eller känner att jag har mycket att ventilera om. Men de är ju alltid roligt att dela med sig av sina tankar & fun...

Av Sabine - 23 februari 2015 07:01

Gomorrn! Helgen har gått så fort! Eller de senaste två veckorna har bara rusat förbi. Tycker en dag har för få timmar:/    Förra helgen var jag och Fredrik iväg i Gbg och gick på bio & sov på hotel med våra vänner M & P.  De var jättetrevligt...

Av Sabine - 13 februari 2015 07:35

Hello! Ja jisses va tiden går! Borde skriva en rad eller två, om vad som händer eller så.    Händer dock inte så mycket just nu, barnen växer, vi jobbar, vi tränar.  Dagarna rullar på, av ren rutin. Jag både hatar det & älskar de.  Jag avsk...

Av Sabine - 29 augusti 2014 08:48

Nu har det varit tyst länge, men som skrivet innan-jag har inte tid & appen krånglar jämt så från mobilen kan man inte skriva nu mera heller=/   Men kan ju köra en liten update för de som är intresserade:)   *Hugo opererade bort halsmandlarna...

Av Sabine - 15 maj 2014 07:12

Dags för en uppdatering! Jag har verkligen inte tid att blogg, har jag kommit på. Mitt liv är som ett rullande schema, jag förstår inte hur det hade gått om jag haft ett jobb att gå till... Då hade jag nog inte hunnit med att äta eller sova;)   ...

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards