allavifina

Alla inlägg den 16 november 2012

Av Sabine - 16 november 2012 13:11

Idag är en jäkligt bra dag!

Lussekatter har jag och Alice bakat idag:) glömde räkna hur många de blev, de försvann fort iaf;) fick 2 påsar över som blir att spara:)
Bakade ju hos svärmor som har en assistent, tro jag se heter(?). Iaf gick de busenkelt att slänga ihop degen! Hade jag haft en sån skulle jag bakat jämt:D
Alice bakade flera lussekatter helt själv, de blev inte alls tokiga! Sen gjorde hon en lussesnigel:P (se bilden)

Nu har jag precis dammsugit lite och plockat undan. Brukar ju göra de fredagar hemma så tänkte att jag kan ju vara så shysst nu när vi är inneboende hos farmor & farfar. Plus att de är mina barn som har smulat ner i köket och dragit in grus i hallen.

Funderar på om jag ska göra lite sen lunch eller om vi ska hoppa de då vi åt så sjukt mkt lussekatter vid 12.

Skönt att de är fredag idag! :)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards