allavifina

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Sabine - 14 november 2012 09:23

Idag hade jag & Hugge planer på att gå till öppna förskolan en stund efter de vi lämnat Alice. Men Hugo trillade inne på dagis och bröt ihop totalt. Kände på hans panna och visst var han varm.. SUCK. Hade tänkt gått hem och tagit febern och gett han ipren men han är jättetrött här i vagnen så vi går till apoteket på sjukhuset och köper lite nya nappar så får han sova en stund.

Idag kommer skadedjursbekämparna och sprayar gift så vi ska bli av med vägglössen. Stackars Fredrik som har fått vara lockbete nu i 2 nätter och sen ska sova i giftet för att de ska komma fram och gå i det och dö. Jag tycker så synd om han! Och jag saknar verkligen att sova jämte honom! Oj vad jag älskar honom!

Även om vi bara sover ifrån varandra på nätterna så saknar jag honom så att det gör ont.

Nu har Hugo typ somnat och vi är strax framme vid apoteket. Och jag kom på att jag lämnat min plånbok hemma.

Underbara onsdag!

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards