allavifina

Alla inlägg den 6 november 2012

Av Sabine - 6 november 2012 21:32

..jag vill bara tala om hur glad jag är!

Allt verkar gå min väg nu, vilket är underbart! Men den lille pessimistern i mig tänker "jaha och när kommer nästa motgång?!" Men nix, nu ska jag bara vara glad och njuta av all lycka runt mig!:) De gäller att ta vara på dessa stunder:)

Nu ska jag knoppa mig, migränen ligger som en tjock gröt innanför pannbenet och nu orkar jag inte med detta någe mer. Hoppas jag inte vaknar med samma värk imorrn!

Kram på er! :)

Av Sabine - 6 november 2012 16:49

Skillnaden mellan vanlig huvudvärk och migrän (för mig) är att migränen försvinner inte med alvedon.
Jag tar sällan eller aldrig värktabletter men när de inte ens hjälper när man väl tar dem blir man lagom irriterad.

Mötet idag gick kanon!
Träffade en studievägledare som hjälpte mig så mkt med att förstå, ja allt om betyg och vad jag ska läsa upp för att höja mitt betygsnitt tills de jag ska söka till lärarutbildningen 2014:)
Så jag ska börja med flexkurser på komvux i januari 2013, ska iaf söka några kurser:)

Nu snart ska vi ner till farmor & farfar och fika lite:) Få hoppas denna bisarra huvudvärken släpper nu innan bara.

Idag blir de ingen bild på någon avanserad mat, de orkade jag inte med att fixa. Men en bild på en matglad prinsessa blir de:)

Av Sabine - 6 november 2012 07:07

Gomorrn!

Här sitter jag med mitt kaffe. Att väcka Alice nu och ge henne frukost vid 7:15 sket sig. Jag vill dricka kaffe ifred, surfa runt lite och sen ta tag i tisdagen:)


Hugo har precis hällt i sig en flaska välling men ändå sitter han på Alice stol och vill ha frukost.

Om en stund ska han få vara hos farmor, och jag ska bara lämna av Alice på dagis sen sticker jag på ett möte:)


Så blir dagens planering. På em vet jag icke vad vi ska hitta på.

Få se vad vi tar oss för idag. Skulle behöva gå upp på vinden och leta upp barnens tjockare vantar. Igår hade vi premiär med vinterjackorna på:)


Nu sitter min son på köksbordet, igen.

Han skulle tyvärr behöva trilla ner och slå sig hårt så han låter bli att klättra upp där, tyvärr så är mina varnande ord inte nog utan han måste nog märka att de gör ont att trilla därifrån. Nu står han på bordet och slår på kökslampan..


Tjing!




Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10 11
12 13 14 15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards