allavifina

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Sabine - 18 augusti 2012 19:46

Jag vet inte vart denna dagen har tatt vägen! Snart är den förbi iaf:P

Idag fick jag sovmorgon till 8, de andra gick upp vid 6:30. Älskling och barnen kom in och väckte mig strax efter 8 och hade då bakat scones och satt på kaffe<3 Detta har dock ett pris, imon är de min tur att gå upp med barnen och Fredrik sova till 8. Vanligtvis brukar dom sova till 7:30 när jag har min sovmorgon men idag hade jag tur! När Fredrik har sin sovmorgon ska dom upp helst innan 6.. så hoppas dom sover länge imon;)

Blev frukost och sen mys i soffan:)
Sen bakade jag och Fredrik morotsfrallor, dom blev la okej! Dom brukar bli mycket bättre. Vet inte vad vi gjorde annorlunda..

Sen har vi alla varit och handlat, de tar sin lilla tid utan bil. Ätit kvällsmat, blev något så simpelt som pommes beasås och stekt kyckling. Kycklingen penslade Fredrik med sin kryddblandning och öl, riktigt gott blev de!
Nu har jag precis nattat en trött kille men Alice är fortfarande uppe och kollar Bolt som går på 5an. Snart ska hon läggas och då plockar jag fram min vanillacoke som jag suktat efter hela dagen;)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards