allavifina

Alla inlägg den 8 augusti 2012

Av Sabine - 8 augusti 2012 10:55

Här ligger jag i mörkret och försöker natta Hugo.. han måste ha kommit in i någon seperationsfas, en riktigt hemsk sådan. Så att lära honom somna själv nu funkar inte rikigt. Han skriker som en besatt bara jag går ut ur rummet, men de gäller när pappa går med, och farmor eller farfar. Han vill helt enkelt inte att någon går ifrån honom.

När han somnat ska jag upp och vika tvätt, om jag inte lyckas somna här innan han har somnat..
Sen idag ska vi packa ner Hugos spjälsäng så ska han få ha Alice gamla ist, ena sidan går ju att plocka bort på den så den kan ju användas längre än en vanlig spjälsäng. Alice sover ju i sin stora 90 säng nu:) och inatt sov hon utan blöja med:) Hon ville absolut inte ha blöja när hon skulle lägga sig utan skulle bara ha trosa:)
Jissses så stor hon har blivit! :)

I em ska vi till gammelfarmor Stina och hälsa på lite:) tänkte ta med mig min filt så får hon visa hur man fäster lite trådar:) jag är ju snart klar med den:)

Och idag ska vi handla till paellan vi ska laga imon<3 imon är det en speciell dag nämligen som ska firas:)
Paella är något av de godaste som finns! Ja min & Fredriks paella då utan musslor:)

Nu har Herr Hugo visst somnat så nu var min vila slut;)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards