allavifina

Alla inlägg den 3 augusti 2012

Av Sabine - 3 augusti 2012 18:39

Idag åkte Sofia & Tuva hem efter en dag och natt hos oss, tyckte de gick galet fort:/ Igår var vi (och resten av Sverige?) på Gekås. Tro de eller ej men sen de utökat damavdelningen så har jag börjat hitta kläder där! Har aldrig hänt förr:P Igår hittade jag en jacka och en långtröja:) Sofia hittade en kofta, sista som fanns kvar av den sorten:) Folk var som tokiga över de där koftorna;P
Hittade en hel del annat sen också, så brukar de ju vara, sen när kommer man därifrån med precis de man ska ha och inget annat krams;)

Efter Gekås åkte vi alla hem till oss och åt thatmat från Big Thai. Underbart gott!

Barnen lekte och rusade en bra stund efter maten, sen somnade dom gott allihopa:)
Då kollade vi vuxna på Mästerkatten, engelskt tal givetvis:) sen tryckte vi i oss lite cheesecake:P

Sen idag så åt vi frukost och gick på stan en runda. Sofia och Tuva åkte efter lunch och vi la barnen. Alice somnade som en stock men Hugo vägrade.. Så vi väckte Alice och gick ut så Hugo fick sova i vagnen ist. Vi tog varsin vagn till barnen så Hugge fick sova ifred. Passade på att gå till en mack och fylla på lite luft i alla däcken, de behövdes!
Eftet lite promenad och kikande på fynda gick vi till bibblan och lånade lite nya böcker:)

Nu ska snart barnen sova och vi slappa lite :)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards