allavifina

Alla inlägg den 14 augusti 2012

Av Sabine - 14 augusti 2012 21:21

Ikv är vi så trötta! Fredrik har sovit snart 1 timma i soffan och jag har nog sovit 15 min nyss men jag vaknade av ett ryck. Lika bra att gå och lägga sig medan man fortfarande orkar ta sig till sängen.

Idag har Alice kissat på sig för andra dagen i rad, innan har hon inte gjort de sen i maj typ.. förstår inte detta! Sen har hon blivit mer bråkig. Nu bryr hon sig inte ett dugg om vad jag säger:(
Sen har hon börjat säga så mycket spydiga saker. Idag sa hon att jag inte skulle prata för att jag var tråkig! Lite kul, undrar vad allt kommer ifrån!

Nepp godnatt nu!

Av Sabine - 14 augusti 2012 07:13

Gomorrn!

Skulle precis ringa Fedrik och höra hur de gick att cykla till jobbet men hittade hans mobil här hemma nu.. Tur att jag inte precis behöver ha tag i honom, typ om jag varit gravid och födanade när som helst eller skulle iväg etc.

Fredrik ville inte köra med bilen då växellådan är paj, inte gratis att laga! Behöver en ny låda först..

Så jag raggar här efter någon i vbg som har en till en Volvo v70?

Hör av er då snälla!


Hugge vakande vid 5. Satt och lekte och vi sov vidare till 6. Tur jag vaknade då för Fredrik hade stängd av sitt alarm, som han ofta gör. Inatt var de Alice tur att vara vaken. Runt halv 1-1 var hon vaken och låg och klappade händer, sjöng och hade annat skoj för sig. Varför kan inget barn här sova hela natten i lugn och ro?


Idag ska jag städa lite och plocka. Sen hann jag inte duscha innan Fredrik stack till jobbet så jag ska försöka klämma in de med. Gå och handla lite blöjor står på schemat idag med.


Har inte riktigt kommit in i vardagsrutinerna än med att ha två barn själv, igår var jag helt slut och barnen bara skrek och var så upprörda där vid läggdags. Alice skriker och skrämmer Hugge som börjar skrika då med. Han gillar inte när de skriks och gapas. Ändå är de oftast han som för mest oväsen  


Nu kom Hugo här och ville inte leka själv längre så nu får jag sätta mig på golvet med han    

Mina älskade barn  

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards