allavifina

Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Sabine - 23 juni 2013 09:43

Nu är midsommar över för i år. Vi hade de jättekul:)
Min bror & hans tjej kom upp på torsdagen och på fredagen åkte vi till Gekås:)
Det var faktiskt en hel del folk men ja vi behövde inte trängas iaf:)
Sen åkte vi hem till oss för lite midsommarmat, underbart gott!
Igår var vi alla på middag hos Fredriks föräldrar och sen åkte bror & Anna hem:(
Barnen var jätteledsna:/ få hoppas dom kommer och hälsar på snart igen:)

Idag ska vi städa och eventuellt baka lite till Hugos kalas nästa helg. Eller så går vi ut på en promenad. Eller jag iaf. Känner för lite motion nu efter högtidens gottigheter:P

Nu har Måns, Hugo och Fredrik haft ögoninflammation, idag vaknade jag med ett igenklibbat öga:/ känner dock att de är lite i de andra med. Var väl väntat, de är ju väldigt smittsamt. Alice kommer väl med säkert få det..

Nu frukost sen ska vi röja i röran:)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards