allavifina

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av Sabine - 9 juni 2013 20:27

Nu sitter jag i soffan med Måns i knät, han sover och jag kommer väl somna snart med haha:)

Idag har vi varit på dop/3 års kalas i läjet. Var minsta kusinen som dopades ;)
Sen hem till dem för smörgåstårta & tårta.
Efter alla onyttigheter så gick jag och Måns hem, var drygt 6 km så det blev iaf en liten promenad.

Imorgon börjar en ny vecka och vi tar den som den kommer:) ska till mvc för återbesök på onsdag och bvc på fredag.
Hoppas på dåligt väder någon dag med så vi kan vara inne och provbaka ett recept på bullar som jag fick av M som hon hade gjort till sin äldsta sons kalas, kanongoda bullar!

Imorgon börjar dem även med att spränga berg här typ 100 meter från oss. I 10 veckor ska de hållas på .. när man hör signalen som varnar att snart så smäller de så ska vi lämna rummen som vätter emot platsen där de spränger, både kök och vardagsrum då.
Kommer bli roligt att slita med mig 3 ungar titt som tätt, speciellt om de ska sprängas mitt i maten.

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards