allavifina

Alla inlägg den 15 november 2013

Av Sabine - 15 november 2013 13:23

Ja vi tycker det är sååå roligt att vara sjuka så jag beställde lite "influensa".
Jag fick så jäkla ont i nacken i onsdags em som framåt kvällen gick upp i huvudet och gav mig extrem huvudvärk:/ trodde jag hade en nerv i kläm eller någe. Senare kände jag att jag började bli varm och få ont i hela kroppen. Under natten fick jag feber och på torsdagsmorgonen var jag jättedålig. Fredrik lämnade de stora barnen på dagis medan jag och Måns gick och la oss. Hela fm sov vi. Fredrik hämtade barnen vid lunch och var sen hemma em medan jag låg på soffan halvt döende:( såå ont i kroppen och feber. Även lite ont i halsen och bröstet.

Idag mår jag bättre! Ingen feber och ingen huvudvärk men jag har ont i kroppen och är sååå trött. Orkar knappt bära måns. Måns är äntligen piggare! Lite gnällig och trött och hostar fortfarande men ingen feber iaf:)

Fredrik lämnade barnen på dagis idag med och hämtade dom efter lunch. Nu är dom och handlar och sen ska vi ha lite fredagsmys:)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards