allavifina

Alla inlägg den 5 november 2013

Av Sabine - 5 november 2013 13:40

Då är jag soffliggandes idag. Vaknade inatt med halsont och värk i kroppen. Feber har jag säkert haft då jag la mig med två täcken men frös ändå. Imorse när klockan ringde vid 6 så sa jag till Fredrik att jag inte mådde bra. Han gav mig två alvedon och tog upp Måns & ringde jobbet och stannade hemma idag för att ta hand om allt! Vad skulle jag ta mig till utan denna underbara människa? Nästa gång jag vaknade var klockan nästan halv nio. Upp och la mig på soffan medan Fredrik lagade stekt ägg och bacon till frukost <3

Alice och Hugo är också hemma idag från dagis, lika bra att de får lite extra tid att bli bra på:) Alice hostar inte idag så hon är ju frisk, Hugo hostar lite men han är pigg iaf:)

Få hoppas jag mår bättre tills imorgon:)

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards