allavifina

Alla inlägg den 25 augusti 2015

Av Sabine - 25 augusti 2015 19:20

De är sällan jag ägnar en tanke åt att jag faktiskt har en blogg. De är ju rätt så meningslöst då jag varken tjärnar pengar på den eller känner att jag har mycket att ventilera om.

Men de är ju alltid roligt att dela med sig av sina tankar & funderingar. Speciellt nu, när jag går svettig och trött från friskis. Just nu kan jag känna att de vore inte dumt med körkort. Eller en cykel då min gamla gav upp. Ja en cykel vore inte dumt.. Då hade jag inte behövt gå här och frysa i 35 minuter.

De har hänt så mycket sen jag sist skrev. Vad ska man börja?
Jag är, som många kanske vet, rätt så impulsiv och har många tankar och planer. Så just nu är en sån period då jag vill så mycket, så mycket så jag nästan bubblar över. Och mitt i allt så flyttar vi. Detta krockar med mina cykelplaner, köper hellre nya möbler än en cykel liksom. Så därför går jag här och fryser.

Och nu kom regnet med.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen!
En glad mamma från västkusten på 26 år finner du här:)
Jag har tre barn, en flicka född okt 09 och en pojke född jun 11 & en pojke född apr 13:) Lämna gärna ett avtryck om du själv bloggar så jag hittar till dig:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Jag väntar mitt tredje barn, vad gissar du på att de blir för kön?
 En tös
 En gosse

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards